Thursday, May 19, 2016

Wednesday, May 18, 2016

Selamat Hari Guru 2016

Tuala sulam hari guru 2016...
Tempahan dari sahabat..
Terima kasih buat guru2

Bisness kat rumah je: SAHAJIDAH HAI O

Biznes kat rumah jer...
Nak tau cara???
Jom nak share..
#slipgajilakubuatloan
Drop no whatsapp anda..
Nak cari 10 org ja yg serious!! Sapa cepat dia dpt..!

YANG BETUL2  BERMINAT SHJ !!!!

Fast respon boleh wsap terus
0132090825 wani

Sulam Nama Beg: M.HAKAM SUNAWI

Kisah semlm..cust beli beg utk anak yg dok hostel..suruh sulam nama je..semoga adik hakam jadi anak soleh ye.

Monday, May 16, 2016

Promosi Page Sabun Hijau Ajaib

Sempena HARI GURU...🙆
Page Sabun Hijau Ajaib nak bagi promosi...
Sekiranya anda menjadi ahli untuk hari ini sahaja...dengan bayaran RM50 sahaja....
Kami akan bagi hadiah percuma
PERCUMA
PERCUMA
PERCUMA
MINERAL COFFEE/MIN KAFFE
ATAU......
UBAT GIGI
PERCUMA YE..😊
Macammana nak jadi ahli?
Cuma perlu isi;
*nama
*alamat penuh
*no.tel
*no.ic
*no.akaun bank
Bayaran cuma RM50 sahaja
Senang kan!!!
Jom pm saya dengan detail anda..
0132090825
0132090825
0132090825

Selamat Hari Guru 2016

Selamat hari guru buat semua guru-guru di Malaysia terutamanya cikgu
1-tadika tebing tinggi
2-sekolah kebangsaan Parang puting
3-sekolah kebangsaan Semut Api
4-Sekolah menengah Ugama Arab panchor
5-Universiti kebangsaan Malaysia-Fakulti Pendidikan Islam
6-Maktab Perguruan Islam Bangi...
jasa guru2 saya sangjung tinggi.




Saturday, May 14, 2016

Servis Ink Printer

Assalamualaikum...
Seringkali kita bila habis je ink printer..mesti nk tukar 1 bekas ink....bekas tu pulak kita buang je..tahu tak..catridge ink tu bolwh digunakan berulangkali..(kalau bocor kat bawah..ink mengalir-itu tanda dh rosak..bolwh buang)

Kita recycle/re-ink semula isi dalamnya...

Ni saya ambik upah masukkan ink dan tebuk catridge dengan guru sahaja...

Jgn bazirkan duit beli ink bru ye..

Sulam Tuala Pertunangan: Shafa & Azim

Indah sungguh si gadis manis..akak doakan
Semoga ikatan pertunangan ini kekal hingga naik pelamin..
Order dari kawan se maktab...adik Syafaizah..

Sulam Blanket: Genius Leaders Child Care Centre

Cerita hari ni...1st time sulam atas kain blanket..mujur sulamannya cantik..tambah perasa dgn rainbow dan ballon..tuala dan blanket disediakan oleh customer...terima kasih ye..siap dtg hantar dirumah

Thursday, May 5, 2016

Kelas Embird: Shahirah Hanie dr Perlis

Kelas Embird Versi KOPITIAM....hahaha..belajar kat kopitiam je..

Sahabat Facebook Shahirah Hanie...dari..Perlis...sanggup turun ke Puchong untuk mendalami ilmu software sulam Embird...Terima kasih sebab percaya pd saya untuk mengajar...

Start kul 11pagi..habis kul 4 ptg...semoga ilmu yang diberi dimanfaat kan..aminn..

Selempang: Tokoh Guru Daerah Segamat 2016

Eh..siapakah tokoh guru tu ye?
Syukur smpat jugak siapkan selempang ni...nnti sy snap versi panjang ye
Semakin seronok plak buat selempang..semkin improve plak seni tuh..ni bersulam penuh ye.....
Mencabar skit buat ni..dh rasa fedup balik keje td..nmpk tk cantik...mak paksa suruh buat tu ini...ikut je kata dia..hasilnya...saya suka!..sayang mak saya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...